1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|||||||||||
7 |
/ |
8 |
1 |
X |
|
X |
|
X |
|
8 |
/ |
- |
/ |
6 |
2 |
8 |
/ |
X |
X |
9 |
18 |
27 |
57 |
85 |
105 |
115 |
131 |
139 |
159 |
188 |
Igro sestavlja deset okvirjev, ki jih imenujemo “Frames”.
Na začetku vsakega okvirja poskuša igralec s prvim metom zadeti vseh deset kegljev. Če mu to uspe, je rezultat t. i. “Strike” ( X ) in okvir je zaključen.
Če po prvem metu kakšen kegelj še stoji, kroglo vrže še enkrat. Če igralcu uspe podreti vse preostale keglje z drugim metom, to imenujemo “Spare” ( / ).
STRIKE (deset kegljev podrtih s prvim metom): šteje 10 točk plus bonus točke za keglje, ki jih igralec podre z naslednjima dvema metoma krogle.
SPARE (deset kegljev podrtih z dvema metoma): šteje 10 točk plus število podrtih kegljev s prvim metom v naslednjem okvirju.
SPLIT: postavitev kegljev, ki po prvem metu še vedno stojijo, pri kateri direktno pred ali med stoječimi keglji eden manjka in je podrt tudi prvi kegelj. To se v okviru označi z rdečo barvo.
NAPAKE: v primeru, da z drugim metom ni zadet noben kegelj, se to označ s črtico (-). Rezultat je odprt okvir – “Open frame” in igralcu zapišemo točke za podrte keglje igranega okvirja.
FOUL: Če med metom igralec prestopi črto, se rezultata ne beleži. Če črto prestopi med prvim metom, se keglji postavijo na novo.
Komentarji